.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعي و پريچهره مخاطبان مازندراني برنامه نود

برنامه شب گذشته 90 درباره بحث انتقال تیم ها مخاطباني در مازندران نيز داشته است .

به گزارش دريانيوز ، در يك نظرسنجي در پر بيننده ترين برنامه ورزشي سيما ، مخاطبان ( مردم فوتبالدوست ) به دست اندركاران ورزشي صريحا اعلام كردند كه با انتقال يك تيم از شهرستاني به شهرستان ديگر مخالف هستند .


فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب خود با دعوت از نمایندگان موافق و مخالف انتقال تیم ها در مجلس شورای اسلامی ، بحث انتقال تیم ها را به رای مردم گذاشت. نظرسنجی برنامه اش به همین موضوع ارتباط داشت و بیش از 90 درصد مردم در همان دقایق ابتدایی مخالف انتقال تیم ها بودند. او که لطفی نماینده اراک و یوسف نژاد نماینده مردم ساری را به عنوان نمایندگان موافق و مخالف به برنامه اش آورده بود ، قبل از شروع حرف هایش در این بحث گفت:« من همیشه می گفتم بابا فوتبال سیاسی نیست. بگذارید فوتبال را فوتبالی بگردانیم. هیچ کس گوش نداد کار به جایی رسید که خود ما مربوط شدیم مهمانانی امشب داشته باشیم که اصلا از یک جنس نیستیم. ولی به هر حال این اتفاق افتاد و ما امشب مهمان نمایندگان محترم مردم هستیم که سیاسی هستند و می خواهیم اگر بشود بر سر این بحث کنیم که بگوییم آقا جون دست از سر فوتبال بردارید.»


اين سخنان فردوسي پور تنها مختص به ليگ برتر نيست چرا كه در انتقال تيم ها تفاوتي بين تيم هاي حاضر در ليگ برتر و دسته اول فوتبال نيست . برخي از تيم هاي دسته اول فوتبال همانند نساجي مازندران هم ريشه دار تر از برخي تيم هاي ليگ برتري اند و هم تماشاگري بيشتري دارند .

اين كه چرا مخاطب سخنان فردوسي پور در برنامه نود ، شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي و پريچهره مديركل تربيت بدني مازندران است بر همگان مشخص است : اين دو نفر در مازندران پيگير ترين مسئولان در انتقال تيم ليگ برتري به مازندران بودند و پس از آنكه نتوانستند به اهداف خود دست يابند به ناچار يك تيم دسته اولي به شهرستان ساري منتقل كردند . شهرستاني كه در روزگاري نه چندان دور تيمي به نام شهرداري ساري را داشت كه هم تماشاگر زيادي داشت و هم گربه سياه تيم هاي بزرگ پايتخت بود .

اميدواريم نظرسنجي برنامه نود مورد توجه اين دو مسئول قرار گيرد . انشا ا...


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 خرداد 1390
تا دیروز همه تیم فوتبال میخواستند حالا این بازیها چیه یادتون نیست جوانها در حضور رییس جمهور چه شعارهایی میدادند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.